Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2013

ΓΡΑΜΜΑ ΑΘΩΟΥ

Μου ' στειλε κάποιος ένα γράμμα σήμερα,
και μου ' δωσε το ελεύθερο
να το κοινοποιήσω.

Μα εγώ κράτησα μια παράγραφο μόνο
απ' τα λεγόμενά του.

¨Οι γονείς μου παντρεύτηκαν από συνοικέσιο.
Δεν είναι κάτι κακό από μόνο του.
Μα δεν υπάρχει κάποια χημεία ανάμεσά τους.
Δεν θα ' θελα να ζήσω κάτι παρόμοιο.
Για να αντέξω να τα βγάλω πέρα στη ζωή μου.
Αν δεν αγαπάς,
αν δεν χαίρεσαι μ' αυτόν που είσαι,
δεν μπορείς να ζήσεις.
Η ζωή είναι μεγάλη και δεν αντέχεται με ζόρισμα.
Αμαρτάνω μ' αυτά που λέω, πάτερ;..¨

Εννοείται πως όχι..

Αν είσαι στη νεανική ηλικία,
χαλάρωσε,
βεβαιώσου ότι δεν είσαι ¨ελέφαντας¨
και μάθε ν' αγαπάς
και να ανοίγεσαι
ακούγοντας τη φωνή της καρδιάς σου.

Αν είσαι γονιός,
βάλε στην άκρη πείσματα
και απαιτήσεις απ' τους άλλους
κι απόδειξε
ότι πράγματι όχι μόνο αγαπάς το παιδί σου,
αλλά και το σέβεσαι.
Εμπράκτως.

Κι αν κάνει λάθος;
Ας κάνει!
Στον πυρήνα του λάθους
θα υπάρχει κάτι θεϊκό: Η ελευθερία!

Δεν σωζόμαστε από τις τέλειες επιλογές,
μα από τον αγώνα
που επισφραγίζει
τη γνησιότητα και μοναδικότητα
του προσώπου μας.

Κανείς δεν κρατά στο τσεπάκι του
τη σωτηρία κανενός.

π. Ανδρέας Κονάνος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου