Τρίτη 18 Μαρτίου 2014

Προσευχή


Θεέ μου!
Υπέρτατε, Επουράνιε, Φιλεύσπλαχνε!
Έλεος!
Χριστέ μου!
Ιησού μου και Κύριε,
Εσύ που πόνεσες για μας τους αδύναμους! Έλεος!
Παναγία μου!
Μεγαλόχαρη, Πλατυτέρα των Ουρανών, Μάνα μας!
Εσύ που πόνεσες για τον Εσταυρωμένο Γιό Σου!
Σουμελά μας!
Μάνα των προγόνων μου, ρίζα μου!
Έλεος!
Ήμαρτον! Ήμαρτον! Ήμαρτον ο ουτιδανός, ο φτωχός, ο αδύναμος!
Γονυπετής σύρομαι ενώπιόν Σας, θρηνών. Ήμαρτον!
Ψυχή και πνεύμα μου προσκυνούν τις θείες σκέψεις Σας!
Σαρκίο αδὐναμο, παθών φυλάκιον, γέμον αμαρτιών!
Ήμαρτον! Ήμαρτον! Ήμαρτον!
Προσευχή! Έλεος! Έλεος! Έλεος!
Σουμελά μου, Παναγία, Μητέρα του Θεανθρώπου!
Σου καταθέτω τα δάκρυά μου, φτωχού και ταπεινού δούλου Σου!
Υπεραγία Μάνα μας!
Εσύ που ξέρεις από πόνο της Σταύρωσης του Υιού Σου!
Έλεος! Έλεος! Έλεος!
Άπλωσε το Υπεράγιο χέρι Σου πάνω από τα παιδιά του κόσμου!
Άπλωσε το Υπεράγιο χέρι Σου πάνω από τα παιδιά μου!
Ευλόγησε τους πονεμένους!
Τα δάκρυά μας προσφορά ψυχής στην αγιωσύνη Σου!
Μάνα μας! Λυπήσου μας!
Μάνα μας, Σου προσφέρουμε την απέραντη Αγάπη μας!
Έλεος!
                                                                                                Τ.Κ.




Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου